lørdag den 15. august 2015

Velkommen

Velkommen til min blog, som primært er en bog blog.

Mit navn er Karina og jeg er pædagog studerende, på VIA University College.
Jeg er det man i klassisk forstand kalder en læsehest og en bogorm. Jeg elsker at læse og fordybe mig ind i en anden verden, for at glemme hverdagens ting og sager.
Jeg har læst diverse bøger lige siden jeg lærte at læse og mest af alt læser jeg dog fantasy.

Under det vil jeg tillægge Harry Potter, Twilight og alt med vampyrer, hekse, varulve og andre magiske væsner vi ikke løber på i hverdagen.

Til hverdag går jeg på pædagog uddannelsen, som jeg starter op igen efter en 2 måneder lang sommerferie, her d. 24 august. Så det bliver nok lidt svært at få klemt andre bøger ind end studiebøger, men jeg skal gøre mit bedste for at holde bloggen opdateret. Ellers vil jeg blogge om de bøger jeg har læst og derved kan anbefale jer bog elsker at gå i krig med, hvis i er til den slags bøger.

Derudover må i med glæde give en kommentar, like og følge med i hvad der sker. Det kan ske at der kommer andet på bloggen end bøger, men vil hovedsageligt fokusere på bøgerne, som jeg elsker. Så jeg håber at i vil følge med og nyde læsningen, mindst ligeså meget som jeg gør.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...