lørdag den 26. marts 2016

The Divergent Serie: Allegiant film

Hej kære læsere <3

Det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet en anmeldelse af en bog eller anbefalet en. Men jeg skriver ikke dette for at sige det i allerede ved. Jeg har til gengæld været i biografen og se ALLEGIANT!!! Kan kun sige at den helt klart er værd at se. Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at læse nogen af bøgerne endnu, men filmene (Divergent, Insurgent & Allegiant) er gode. Specielt for dem, der i forvejen elsker denne genre.

Jeg elsker at se film, der er baseret på bøger og derudover at læse bøgerne. Se hvordan bøgerne bliver til virkelighed, selvom det i den grad aldrig bliver på samme måde som man forestiller sig, når man læser bøgerne. Men den del har jeg for længst fundet ud af. Derved bliver skuffelsen mindre, selvom der er ting man altid ønsker kunne være bedre og ting fra bøgerne man gerne ville have set i filmene. Men som fan, kan man alligevel ikke undgå at blive lidt utilfreds med nogle af tingene. Ellers kunne alle ligeså godt være den der lavede filmene, men ved det kunne der sikkert være tusindvis at eksempler på hvordan bogen kunne være blevet, alt efter hvem der lavede filmen.

Alt i alt, er Allegiant (og de to første) helt klart værd at se.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...