søndag den 24. juli 2016

Random update #2

Hey kære læsere <3

En meget stille og rolig uge, som jeg mest af alt har brugt herhjemme. En del natte timer er også blevet brugt foran computeren, hvilket også har medført en hel del tanker. Ikke alle har været lige gode.

De tanker jeg nok havde det værst med, var de tanker der handlede om tvivl. Tvivl omkring det om jeg nu var god nok, var interessant nok eller om jeg nu kunne klare noget i det hele taget. Om jeg nu overhovedet var interessant nok ift. de venner jeg har. Godt nok har jeg nogle få tætte venner, men alligevel formår min hjerne at tvivle på alt det jeg har og på mig selv. Mest af alt på mig selv.

Det resulterer nogle nætter i nogle tårer, med tanker der kræser om skræk scenarier, der i min sunde fornuft godt ved ikke kommer til at ske. Alligevel ender det med at mine følelser får overhånd. Specielt når jeg er længe oppe om natten og det eneste der er tilbage, er stilheden. Det er netop DÉR at tankerne har muligheden for at komme frem.

Derudover har jeg givet mig hen til en TV serie, jeg ellers havde nægtet at ville se, siden den var så populær. Jeg skulle absolut være fuldstændig modsat, selvom der er nogle elementer i serien jeg nu alligevel syns er cool. Alligevel vælger jeg at oprette en konto (i en måned der er helt gratis) på HBO Nordic og startet med at se "Game of Thrones". Tro mig, jeg elsker at se TV serier og bare koble af. Men der har dælme været episoder indtil videre der har overrasket mig og jeg har tænkt: "Hva' fuck skete der lige der og hva' skulle det nu til for."

Det var alt for mig den her gang.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...