søndag den 11. september 2016

Hvad skal der ske med bloggen?

Hey kære læsere <3

Siden jeg for halvanden uge siden stoppede i praktikken & derved tog orlov fra studiet, skal jeg nu gøre op med hvad jeg nu skal gøre med bloggen & hvilken vej jeg nu skal gøre her. Jeg har heldigvis fået ansøgt om orlov på studienet, da jeg for 2 dage siden opdagede at den del var oppe at køre igen. Heldigvis. Nu venter jeg bare på svar derfra & få ordnet resten af de praktiske ting.

Jeg har trods alt kørt et godt stykke tid med praktik halløjsa & hvad jeg ellers går rundt & laver af kreative ting + mine tanker. Men jeg startede trods alt bloggen som en bog blog. Så tænkte på om jeg skulle lade bloggen vende tilbage til dens oprindelige formål & derudover krydre den med kreative ting jeg laver. Det kræver selvfølgelig at jeg får læst nogle bøger &/eller laver indlæg med dem jeg får læst & andre jeg på forhånd har læst. Så ja, det tænker jeg da bloggen skal vendes tilbage til.
I første omgang kan jeg fortælle at jeg har været på biblioteket her for 2 dage siden.

Det havde efterhånden været længe siden jeg havde været der, så der var helt klart på tide at jeg tog derop igen. Endte endda med at låne en bog, som en af mine brødre havde læst & kunne anbefale. Den er endda blevet filmatiseret & er en del af en serie, hvor de andre også er blevet filmatiseret. Den sidste af bøgerne er dog ikke færdig med at blive til en film endnu, men pyt med det. Den jeg snakker om er "The Maze Runner - Labyrinten". Så den skal i nok få noget at vide om så snart jeg er færdig med den.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...