fredag den 23. september 2016

Youtube?

Hey kære læsere <3

What's up, guys? Næsten 2 uger er gået, siden jeg skrev sidst, men har haft andre ting at forholde mig til, & jeg er endnu ikke blevet færdig med at læse "The Maze Runner - Labyrinten". Den er virkelig spændende, så den skal i nok få noget at vide mere om, når jeg er færdig med den.

I mellemtiden har jeg længe overvejet at starte en youtube kanal, omkring mig (sjovt nok, ligesom den her blog). Så har idag (endelig) taget mig sammen til at lave den første video, som jeg lagde på youtube. I alt fik jeg brugt en hel time på bare at optage video'en & lave intro & outtro. Men anyway, jeg fik overskredet en grænse & gjorde det.

Meningen med den er i bund & grund at jeg forhåbentlig kan få opbygget selvtillid & selvværd i det at jeg sidder foran et kamera & snakker med mig selv. Om ting jeg kan li' & de ting der interesserer mig & som forhåbentlig også fanger andre. Jeg har mest af alt været den der var/er bedst til at skrive, så det ville være godt at få bevist for mig selv at jeg også godt kan snakke. Uden at få følelsen af at det hele er meningsløst & jeg ikke er interessant på nogen måde.

Så hvem der end følger med her, håber jeg på at i også vil følge med på youtube (Karina's verden). Jeg vil virkelig sætte pris på det.

& jer der følger med her? I LOVE YOU GUYS!!! Det er rart at jeg ikke snakker til en dør. Har endda linket min video lige hernede, så tjek den ud.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...