lørdag den 3. september 2016

Update - ORLOV!


Hej kære læsere <3

Den sidste uges tid har været fyldt med emotionelle op- & nedture. Som jeg snakkede om sidst, ville jeg tage en pause fra studiet, hvilket jeg nu har gjort. Alt jeg mangler er at få papirene i orden, men studienettet har lidt tekniske udfordringer i disse dage, så jeg har ikke kunnet få lavet orlovs ansøgningen endnu. Forhåbentlig får IT afdelingen styr på den inden alt for længe, så jeg ikke skal bekymre mig om den del. Ellers vil jeg lige tage over til skolen & finde ud af det.

Samtidig er der også andre ting jeg skal have ordnet, som f.eks. de økonomiske ting & hvad der evt. skal ske i løbet af min orlov. Måske kommer det som lidt af en ekstra skør info, så skal jeg snart til læge. Ikke fordi jeg er syg, men jeg har simpelthen sat mig for at finde ud af om jeg eventuelt har nogen form for depression eller angst. Mest af alt fordi at jeg ikke er sikker på mig selv, og når jeg f.eks. står foran en flok mennesker (børn & voksne) for at skulle sige noget, er jeg skrækslagen & skal have det hurtigt overstået. Alle tingene fra folkeskolen sidder alt for fast i kroppen, så skal se om jeg evt. kan finde ud af om jeg har enten det ene eller det andet & få den rette hjælp.

De sidste par dage har været lidt hårde. Jeg stoppede i praktikken onsdag d. 31. august, hvor den emotionelle del var udover det hele. Men havde alligevel ikke forventet andet, da jeg godt kunne li' at være der. Til trods for det, er det her for det bedste, Jeg kan alligevel ikke med god samvittighed ta' til prøven, bare for at dumpe. Så hellere tage en pause & så starte forfra til næste år.

Glem ikke at besøge min Facebook side lige her & "syns godt om". Der kan i se hvad jeg ellers laver af kreative ting & høre om hvordan det går med skrive på de projekter jeg er igang med, ligesom inde på Movellas, som i kan se lige her. På Movellas elsker jeg at udgive nogle af de skrive projekter jeg laver & læse hvad andre Movellister skriver + konkurrencer i ny & næ.

Det bedste har dog været, var da jeg var til Europæisk Middelalder Festival sidste weekend. Der var en rigtig god stemning & jeg var deroppe begge dage med personer jeg holder af. Det kunne ikke være bedre.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...