torsdag den 20. oktober 2016

Knæk cancer - Movellas

Hej kære læsere <3

Som en del nok har set i fjernsynet efterhånden, så er der optakt til det årlige Knæk Cancer show på TV2. I den anledning er der altid en del der bidrager til kampen mod kræft. Både private mennesker & firmaer. Alle vil gerne være en del af kampen, da vi alle trods alt kan være enige om at kræft helt sikkert er en forfærdelig sygdom. En sygdom der ikke mindst ødelægger den der får diagnosen kræft & de pårørende. Selv en i min familie tabte kampen til kræft, selvom jeg ikke selv kan huske det.

I den anledning har Movellas også meldt sig på banen til at bidrage til Knæk Cancer. De har lavet en konkurrence, hvor vi kan skrive enten digte, historier eller lave en video omkring emnet. Istedet for at have en form for en præmie & udnævne en vinder, giver de 10 kr. for hvert bidrag til konkurrencen til fordel for knæk cancer. Det er i sig selv en kæmpe præmie at kunne være med til at bidrage til en sag, der gerne vil gøre en forskel & bekæmpe sygdommen.

Jeg bidrager også med en til konkurrencen, der dog ikke er lavet endnu. Men jeg tænker at jeg vil lave en video, som jeg lægger på youtube (Karina's verden) & linker det til Movellas. Det jeg vil fortælle i videoen er om en nabo, som gik bort for et par få år siden, på grund af kræft, hvor det gik virkelig hurtigt fra hun fik det at vide, til hun var væk. Jeg skal nok linke mit bidrag herinde, når jeg har lavet videoen & publiceret den inde på Movellas.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...