onsdag den 12. oktober 2016

Nye tider - nye hobbier

Hey kære læsere <3

Som jeg nok allerede har nævnt i et tidligere indlæg, så er jeg startet som youtuber, på en kanal jeg har haft i de sidste 8 år. Da jeg oprettede kanalen i sin tid, skulle jeg bare bruge den til at oprette playlister & gemme de video'er jeg gerne vil kunne gense & ikke hele tiden at skulle huske dem alle. Så er de i forvejen gemt på en playliste som jeg kan vende tilbage til når jeg vil. Jeg har dog valgt at holde dem privat, som for mig ikke nødvendigvis behøver at andre ser.

Jeg har dog ikke så mange følgere endnu - kun 4 - men det er vel forståeligt nok, når det er så nyt som det er. Men alligevel er det ret fedt at jeg ligeså stille bliver vant til at kunne snakke med mig selv foran et kamera - eller i mit tilfælde, mit webcam på min computer, da det er det eneste jeg lige har af udstyr. For at være ærlig, så har jeg ikke råd til fancy udstyr & det er jo ikke så vildt fedt at skulle investere i fra starten, hvis man i sidste ende ikke bryder sådan helt vildt meget igennem i youtube verdenen. Men det er jo en start & en hobby, som jeg trods alt gerne vil prøve af.

Jeg havde længe overvejet at lave en kanal, om f.eks. det at læse & lave anmeldelser af bøger. Jeg har dog valgt at kalde kanalen "Karina's verden", så der på den måde også er plads til at kunne lave video'er om andre ting end kun bøger. For der er også andre ting jeg gerne ville have muligheden for at kunne tale om, hvis jeg føler behovet for at kunne dele det med andre. Specielt når jeg går rundt & døjer med psykiske ting, hvor jeg længe har følt mig alene omkring det. Så det ville jo være godt at kunne dele det i et omfang jeg kan administrere & vise andre at "nej, du er ikke alene" & vise hvad man f.eks. kan gøre. Hvad jeg gør for at bearbejde tingene & kæmper mig opad.

I sidste ende vil det hele nok hjælpe mig med at blive bedre til at snakke & formulere ting, uden at det hele ikke er alt for kaotisk i mit hoved. For jeg kan ligeså godt være ærlig & sige at, jeg er perfektionist i høj grad. Hvilket for mig gør at jeg frygter at fejle. Virkelig meget. Det gør så at det er en stop klods for mange ting, for hvad nu hvis det jeg gør eller siger er forkert eller ikke er formuleret ordentligt? Det skal for mig være i orden i første hug. Virkelig irriterende.

Så det er godt at jeg vælger at tage en pause fra studiet & vælger lige at fokusere på mig selv. Kunne længe godt mærke at jeg havde det mentalt dårligt, det gik ned af & til sidst blev jeg nødt til at erkende at en pause var nødvendigt for at kunne få det bedre psykisk.

Jeg håber at i vil følge med på min youtube kanal, ligeså vel som her.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...