lørdag den 26. november 2016

50.000 ord? Er det allerede slut?

Hey kære læsere <3

SÅ kom NaNoWriMo for mig til vejs ende. Torsdag d. 24. november overvandt jeg de sidste 1.000 og endte oppe på de famøse 50.000 ord. Godt nok er der nogen der når SÅ meget længere i løbet af de 30 dage, men jeg er vildt stolt over at jeg er nået op på de 50.000 ord. Specielt når jeg inden start 'bare' tænkte at jeg skulle se hvor langt jeg kom.

Til gengæld overraskede jeg mig selv med at nå hele vejen til vejs ende og lod mig selv gå amok. Nogle dage mere end andre. Nogle dage skrev jeg kun 1.000 ord, nogle dage 2.000 ord og så var der de dage hvor jeg kom op på hele 3.000 og 4.000 ord. Vildt fedt at man nogle dage virkelig kan gå amok med at få skrevet så meget som man nu kunne, uden egentlig at regne med at man havde det i sig. SÅ FEDT!

Derudover skal jeg d. 1. december have besøg af en fra boligforeningen, omkring genhusningsnak, da de i januar skal igang med renovering i det boligområde, som jeg bog i. Det jeg ved er at min lejlighed skal sammenlægges med min nabos lejlighed, og derfor håber jeg på at der snart kommer en form for tilbud på en anden lejlighed, som jeg kan bo i. Det er trods alt boligforeningen, i samarbejde med en anden instans, der har besluttet at nedlægge hele 21 1-værelses lejligheder. Derfor skal de have fundet en løsning sammen med dem der bor i de pågældende lejligheder.

Ang. YouTube, så kommer der en video søndag d. 27. november, som jeg tænker bliver en "Lær mig at kende TAG #2", da jeg allerede har lavet en for noget tid siden. Her vil jeg dog svare på nogle andre spørgsmål, end dem jeg allerede har svaret på.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...