lørdag den 12. november 2016

NaNoWriMo - 25.000 ord allerede?

Hey kære læsere <3

NaNoWriMo er stadig godt igang, og det samme er jeg. Skrivningen er på ingen måder gået i stå, selvom jeg nogle dage føler mig en smule magtesløs. Jeg har dog fået skrevet en del alligevel. Er på stående fod oppe på hele 25.000 ord, siden 1. november. Det er jo - like - halvdelen af de 50.000 ord. Jeg er virkelig stolt af mig selv, over at være kommet så langt.

Aldrig i mit liv har jeg skrevet så meget som jeg har. Min historie "Evighed" er kommet op på hele 53.000 ord, så den har allerede en størrelse de ville kalde for en roman. Det har været en kraftpræstation at nå så langt, men det har været pisse fedt. Bare det at jeg, lille mig, har kunnet formå at skrive en historie der er nået så langt. Der har endda været tidspunkter, siden jeg startede på historien, hvor jeg på ingen måder troede at den ville komme op på bare de 50.000 ord og kunne kvalificere sig som en roman.

Men jeg har aldrig givet op. NaNoWriMo har i den grad givet mig en chance for at se hvor langt jeg kan når, hvis jeg bare sætter mig for det & beviser for mig selv at jeg kan mere end jeg tror. Skrive mere end jeg tror. Historien er dog endnu ikke færdig, men det skal den nok blive. Det er det de professionelle kalder et første udkast. Håber virkelig at den er god nok, så jeg kan få den sendt ind til et forlag & forhåbentlig få den udgivet. En stor drøm, men ikke mindst et forsøg værd.

Jeg har i denne uge lavet en video, hvor jeg deler 7 råd, som jeg har brugt siden NaNoWriMo startede i år, og som jeg tænker at andre også kunne få glæde af. Hvis man ikke når de 50.000 ord, er der på ingen måder noget galt i det. Det at man får skrevet i løbet af de 30 dage, er en kæmpe sejr i sig selv.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...