lørdag den 5. november 2016

NaNoWriMo - er det så slemt?

Hey kære læsere <3

Så blev det den 5. november og 5. dagen i NaNoWriMo. i mandags havde jeg 28.000 ord til at starte, da jeg sluttede af. Tirsdag startede virkelig godt ud med at jeg fik skrevet 2200 ord. Jeg var virkelig motiveret til at skrive og endda få skrevet 2 dele sammen. Den første del af historien havde jeg godt gang i, samtidig med at der også var andre dele af historien jeg har skrevet, som foregår senere end den første halvdel. Så de her første 5 dage har jeg fokuseret på at få de to dele skrevet sammen,

Ikke for at prale, men til trods for at det er den første gang jeg deltager i NaNoWriMo, så har jeg da alligevel skrevet mere hver dag, end hvad det antal ord der er gennemsnittet man skal skrive for at nå målet. Gennemsnits ordtal pr. dag er 1.667, for at nå målet på 50.000 ord. Alligevel har jeg de sidste par dage nået op på at få skrevet 13.000 ord siden tirsdag og jeg har aldrig skrevet så mange ord på så kort tid. Ikke flere dage i træk.

Men på den anden side, har jeg aldrig været mere motiveret for at få skrevet end hvad jeg er nu. Jeg kan virkelig se fremskridt i og med at delene i mit hoved kommer til at passe sammen, hvor der nu kommer mere kød på. I hvert fald den første del kommer til at passe sammen med den nederste del. Godt nok er der dele, hvor jeg tænker at det nok skal laves lidt om eller om det skal gøres om. Men det kan jeg altid tage senere.

En ting der også har hjulpet de sidste par dage, er at jeg har siddet og snakket med andre movellister over Skype, som også deltager i NaNoWriMo eller i det mindste også har et eller andet at skrive på. På den måde kunne man også hygge snakke om lidt af hvert, udover det man skriver på.

Men det var så alt hvad jeg havde for i dag. Jeg håber i læser med fremover og kan lide det jeg fortælle. I må have det godt indtil næste gang.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...