lørdag den 1. april 2017

Camp NaNoWriMo - april 2017

Hey kære læsere <3

Huskere i mine indlæg fra november 2016? Hvis ja - fedt :) Hvis ikke, så må jeg lige hurtigt sige at jeg i november måned 2016 deltog i NaNoWriMo = National Novel Writing Month, hvor jeg kastede mig ud i at skrive en roman, a la 50.000 ord. For at sige det mildt, så lykkedes det mig at nå målet at skrive alle 50.000 ord - til trods for at det var første gang at jeg kastede mig ud i sådan en omgang.

Denne gang handler det om Camp NaNoWriMo, som er en mindre udgave a NaNoWriMo der bliver afholdt i april & juli. Jeg deltager i hele april & det starter i dag - d. 1. april. I Camp NaNo kan man selv sætte sit eget mål med hvor mange ord, linjer, sider, timer eller minutter man vil kaste sig ud i - hvilket jeg syns er rigtig fedt.

Som en god start har jeg valgt, at sætte målet at jeg vil nå at få skrevet 15.000 ord i løbet af april. Det er ca. 500 ord hver dag. Målet er lige til at kunne nå i løbet af 30 dage. Hvis jeg når mere, kan det kun være en god ting.

Jeg håber der er flere af jer derude der har lysten til at deltage & kaste jer ud i denne udfordring. For mig er det perfekt, da det holder mig ved ilden i at der skal skrives hver eneste dag & samtidig er der et mål jeg skal nå - derved at der er en deadline i sidste ende.

Derudover må i med glæde lige tage turen forbi min YouTube kannal, min Facebook side, Twitter & ikke mindst min Instagram profil.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...