mandag den 2. august 2021

Juli Wrap Up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere :)

Endnu en gang er det tid til at få samlet op på endnu en måneds læsning
Juli har heldigvis både budt på skønne bøger, solskinsdage & ferie - hvor der har været muligt at tage en tur på stranden, ud på eventyr eller hvad end der har været lyst til. Men mest af alt har jeg brugt ferien på at komme ned i gear og blot slappe af.

------------------------

I løbet af Juli formåede jeg at få læst hele 18 bøger, hvilket er en personlig rekord. Om det forbliver sådan vides ikke, men der gemmer sig alligevel nogle gode læse oplevelser.

Ud af de 17 bøger, fik jeg læst 15 som lydbøger, mens de resterende 3, var fysisk læsning.

Bøger læst i juli
  • Midnatssol (Twilight #5) af Stephenie Meyer
  • Afsløringen (Verdensherrene #2) af Pernille Neergård
  • Helvedes forgård af Linea Bjerrum Nielsen
  • Hvor ingen ser det (Onshore #2) af K. L. Berger
  • En svær tid (Heartland #1) af Lauren Brooke
  • Efter uvejret (Hearland #2) af Lauren Brooke
  • Vejen frem (Heartland #3) af Lauren Brooke
  • En ny chance (Hearland #4) af Lauren Brooke
  • Lad det ske (Hearland #5) af Lauren Brooke
  • Fucking Trans af Carina Evytt
  • Dicte var her af Eva Munk
  • Elementprøven (Sprækken til Luscuro #1) af Julie Midtgaard
  • Elementsygen (Sprækken til Luscuro #2) af Julie Midtgaard
  • Elementkrigen (Sprækken til Luscuro #3) af Julie Midtgaard
  • 3096 dage af Natascha Kampusch
  • 10 års frihed af Natascha Kampusch
  • Geggo - fra vild teenager til forretningskvinde og mor af Stephanie Karma
  • Harry og Meghan af Emily Herbert
-----------------

I juli måned bød læsningen også på nødvendigheden for nogle lette og overskuelige bøger, som jeg ikke skulle bruge uendelig meget energi på.
Af den grund endte jeg med at kaste mig over 'Heartland'-serien af Lauren Brooke, hvor jeg fik lyttet til de første 5 bøger. En skøn og letlæselig serie, der foregår på en hestefarm i USA. Skøn læsning, selvom de er henvendt til en yngre målgruppe end mig. Men ikke desto mindre var det lige hvad jeg havde brug for.
I min ferie kastede jeg mig også over 4 fortællinger om henholdsvis Natascha Kampusch, Stephanie Karma (Geggo) og 'Harry og Meghan'.

Jeg gav mig selv lov til at holde lidt pause fra læsningen i løbet af mine 2 ugers ferie i uge 29 og 30, ikke at skulle forholde mig til bøgernes verden, men fik i stedet set noget TV-serier, skrevet på nogle skrive projekter og blot slappet af.

-----------------

Samtidig er min TBR for august måned en lille & beskeden en af slagsen, som altid.
  • 'En fortælling om sangefugle og slanger' (Hunger Games #0.5) af Suzanne Collins
  • 'Matched' (Matched #1) af Allie Condie
----------------

Det var alt hvad jeg havde for denne gang.
Fik I læst nogle gode bøger i løbet af juli måned?

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...