onsdag den 1. december 2021

November Wrap Up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere

Endnu en måned er kommet og gået, og endnu en gang ved jeg ikke hvor tiden er blevet af. Tiden har det lidt med at løbe fra mig, alt imens julen og afslutningen på 2021 nærmer sig med hastige skridt.
Dog har det heldigvis været en skøn læsemåned med en stak gode læseoplevelser, selvom jeg også har deltaget i NaNoWriMo (National Novel Writing Month).

November måned startede endda godt ud med at jeg var en tur på BogForum for første gang, hvor jeg fik en skøn og rolig oplevelse af den største bogmesse i Danmark, jeg tidligere år havde set så mange andre deltage i.
Om jeg nåede alt det jeg havde planlagt? Næppe. Fik jeg hilst på alle dem jeg ville? Heller ikke. Men havde jeg en god oplevelse? Helt bestemt. Fik hilst og snakket med så mange skønne mennesker - forfattere og bogbloggere. Skønne mennesker jeg enten havde mødt før eller mødte for første gang - så skønt.

-------------------------

November måneds læsning

I november måned har jeg formået at læse 13 bøger - 10 lydbøger og 3 fysiske bøger.

  • Vækket (Nattens Hus #8) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Kaldet (Nattens Hus #9) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Skjult (Nattens Hus #10) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Afsløret (Nattens Hus #11) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Gudindens udvalgte (Nattens Hus #12) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Hvad jeg ved om vinter af Mette Høppner Jakobsen
  • Bare Alice af Luna Harley
  • P.S. jeg elsker dig stadig (Hvis bare du var min #2) af Jenny Han
  • Vejen til Panteon (Panteon sagaen #1) af Boris Hansen
  • Stjernedrømme (Skæbnekløver #1) af Mikkel Wendelboe
  • Tørke (Grøn Klode #2) af Eva Munk
  • Hvis bare du var min af Mhairi McFarlane
  • Fra og med dig af Mhairi McFarlane
-------------------------

#EtDøgnMedBøger - Readathon

TBR til #EtDøgnMedBøger

November måned bød også på et skønt 24 timers læsedøgn weekenden efter BogForum, hvor 2x Amanda a la  @Bogdoktor og @Words.and.music havde arrangeret endnu en omgang #EtDøgnMedBøger. Jeg formåede at være vågen i hele 21 ud af de 24 timer, mens jeg fik færdiggjort 2 ud af de 4 bøger jeg havde på min TBR til netop det readathon - mens jeg kom et godt stykke videre med en tredje, såvel som afveg fra læselisten og snuppede en bog som lydbog.
Dog skal det lige nævnes at jeg i forvejen havde gang i tre af bøgerne, som jeg fokuserede på blot at komme videre med og så vidt muligt færdiggøre hvad jeg kunne i løbet af det døgn.

Færdiglæste bøger:
  • Skjult (Nattens Hus #8) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Bare Alice af Luna Harley
  • Hvad jeg ved om vinter af Mette Høppner Jakobsen
Fik læst videre i:
  • P.S. jeg elsker dig stadig (Hvis bare du var min #2) af Jenny Han
------------------------

Hvad jeg har tænkt mig at læse i december måned? That's for me to know and for you to ...

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...