onsdag den 30. juni 2021

Juni Wrap Up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Hvordan kan juni måned allerede være gået? Jeg syns lige vi var startet på måneden, og nu er den allerede slut? For slet ikke at nævne det faktum at første halvdel af 2021 er gået - ret vildt!

Men for at komme til sagen, så er dagens indlæg en opsamling på den forgangne måneds læsning og måske en lille TBR for juli?

Bøger læst i juni
(De nævnte bøger er de bøger jeg har læst færdig)

  • Den usynlige krig (Tavse verdener #1) af Boris Hansen
  • Mogthunheims forbandelse (De III udvalgte #1) af Paul Anthony Sørensen (Anmeldereksemplar)
  • Natskygge (Rosenholm-trilogien #3) af Gry Kappel Jensen
  • Breaking Dawn (Twilight #4) af Stephenie Meyer
  • Fordelene ved at være bænkevarmer af Stephen Chbosky
  • Hvor jeg hører til (Onshore #1) af K. L. Berger
  • Tidens fange (Xanas bog #1) af Søren Juhler

(De næste bøger fik jeg ikke læst helt færdig)
  • Verdens vinter (Millenium-trilogien #2) af Ken Follet - denne bog er en DNF, da den ikke 100% fangede mig.
  • Opvågningen (Verdensherrene #1) af Pernille Neergård (Hurtig gennemlæsning ift. at få en fornemmelse af verdenen, inden jeg kaster mig over 2'eren. Har dog planer om at vende tilbage & læse den helt færdig på et senere tidspunkt)
-----------------------

6 af bøgerne blev lyttet til som lydbog, mens de resterende 3 blev læst fysisk.
Formåede ikke helt at få læst lige så meget fysisk som ønsket, men blot det at jeg fik læst er for mig bedre, end slet ikke at få læst.

-----------------------

Læseplaner for juli
  • Afsløringen (Verdensherrene #2) af Pernille Neergård
  • Helvedes forgård af Linea Bjerrum Nielsen
  • Midnatssol (Twilight #5) af Stephenie Meyer
---------------------

Håber I får en fantastisk måned, med en masse skønne læseoplevelser.

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...