søndag den 6. juni 2021

Maj Wrap Up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Normalt plejer jeg at samle op på hvilket bøger jeg har læst hver måned på min YouTube kanal - men denne gang ønskede jeg hellere det blev herinde, da overskuddet til en snakke video var ret lille. Men ville alligevel gerne formå at få samlet op på det & dele bøgerne med jer.
Så lad os hellere se at komme til sagen.

I maj formåede jeg at få læst 8 bøger, der på hver deres måde var en fornøjelse at kaste sig over.

Bøgerne er som følgende
1) Kongens forkæmper (Throne of Glass #1) af Sarah J. Mass

2) Nymåne (The Twilight Saga #2) af Stephenie Meyer

3) Vampyrens mærke (Nattens Hus #1) af P. C. Cast og Kristin Cast

4) Kaldet fra Galathea (Awen #1) af Nathali og Bettina Liane

5) Formørkelse (The Twilight Saga #3) af Stephenie Meyer

6) Stormvind (Beautiful Creatures #1) af Kami Garcia og Margaret Stohl

7) Bree Tanners korte liv efter døden (The Twilight Saga #3,5) af Stephenie Meyer

8) Arven fra fortiden (Awen #2) af Nathali og Bettina Liane

---------------------------

'Nymåne', 'Formørkelse' og 'Bree Tanners korte liv efter døden' af Stephenie Meyer, blev læst i forbindelse med #TwilightReadalong, der er arrangeret af Monika (BogredenhosMonika) og Mark (markmedvilje). Jeg havde længe tænkt at få genlæst Twilight-serien, men været en tand nervøs eller blot udskudt det, indtil de to annoncerede dette readalong - hvilket jeg er super glad for, da det var ret tiltrængt at vende tilbage til dette univers. Til trods for jeg godt kan mærke jeg er blevet ældre, siden jeg læste bøgerne sidst for ca. 9-10 år siden.

---------------------------

6 af bøgerne blev læst som lydbøger, mens 2 af dem blev læst fysisk set.
Havde gerne set at jeg havde fået læst mere fysisk, men overskuddet til at sætte mig ned og fysisk læse, var der ikke helt så meget af, mens jeg i stedet prioriterede at få skrevet og ikke tvinge mig selv til at læse.
Lydbøgerne kastede jeg mig over, mens jeg var på arbejde, og er der hvor jeg får lyttet mest.

---------------------------

I juni måned har jeg en lille TBR, bestående af:

- Den usynlige krig (Tavse verdener #1) af Boris Hansen (er færdig med bogen allerede)

- Natskygge (Rosenholm-trilogien #3) af Gry Kappel Jensen

- Mogthunheims forbandelse (De tre udvalgte #1) af Paul Anthony Sørensen

- Daggry (The Twilight Saga #4) af Stephenie Meyer

---------------------------

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...