mandag den 1. november 2021

Oktober Wrap Up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Jeg håber I har haft en skøn oktober måned, med en masse skønne læseoplevelser. 
Personligt ved jeg ikke hvor den sidste måned er blevet af, da den ene dag lidt endte med at tage den anden. Dog formåede jeg at få læst en god stak bøger den sidste måneds tid.

-----------------------
Mit læsehumør vendte en anelse tilbage igen, hvilket var rart - idet jeg fik læst hele 12 bøger.
5 fysiske bøger, 6 lydbøger & 1 e-bog.

  • Indvielsen (The Secret Circle #1) af L. J. Smith
  • Tilbage til Lugnasad af K. L. Berger
  • Mellem træernes grene af Eva Munk
  • Grænsen til Trafallas, del 1 - Den halves arv af Julie M. Day
  • Frygtens skole (Vampyr akademiet #1) af Richelle Mead
  • Fristet (Nattens Hus #6) af P.C. Cast & Kristin Cast
  • Forbrændt (Nattens Hus #7) P.C. Cast & Kristin Cast
  • Evigheden (Novellesamling) af Sissel Moody, Eva Munk, Julie M. Day, m.fl.
  • Kommunebarn af Laura Helena Pimentel da Silva
  • Caraval (Caraval #1) af Stephanie Garber
  • Vandrende sjæle af Stephenie Meyer
  • Et spinkelt håbe (Heartland #6) af Lauren Brooke
----------------------
I oktober måned deltog jeg endda i #Efterårsmagi readathon, hvilket min læsestak bærer præg
Det er et readathong der blev kreeret af Sofies bogverden i 2020. I år gentog hun succesen & havde fået skønt selskab af Sofie Amalie (sofie.amalie_lit) & Amanda (Bogdoktor), hvor de gik skridtet videre & kreerede Arcanum Akademiet - en magisk skole, hvor man kunne studere til en ud af fem magiske væsner. Enten som Vampyr, Elver, Havfolk, Formskifter eller Magiker.
Personligt valgte jeg at studere til Magiker, for hvem ville ikke gerne kunne svinge en tryllestav?

Min pensumliste + elevrådspensum var:
  • Indvielsen (The Secret Circle #1) af L. J. Smith
  • Mellem træernes grene af Eva Munk
  • Frygtens skole (Vampyr akademiet #1) af Richelle Mead
  • Grænsen til Trafallas, del 1 - Den halves arv af Julie M. Day
  • Fristet (Nattens Hus #6) af P. C. Cast & Kristin Cast
  • Forbrændt (Nattens Hus #7) af P. C. Cast & Kristin Cast
  • Evigheden (Novellesamling) af Sissel Moody, Eva Munk, Julie M. Day, m.fl.
Det var ret fedt at deltage i et månedlangt readathon, selvom jeg var ret nervøs for om jeg kunne holde mig til min TBR liste, uden at snige mig udenom - men det lykkedes mig heldigvis at læse alle de planlagte bøger, med plads til at læse flere bøger derudover.
----------------------
XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...