tirsdag den 5. april 2022

Marts Wrap Up // 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere

Marts er slut og forsvundet som dug for solen - såvel som foråret har gjort sin spæde start, selvom starten på måneden ikke ligefrem gav anledning til at tro vi ifølge måneden er ankommet til foråret.
Men hey? Marts ved man aldrig helt hvor man har, da vejret kan gå begge veje. Men sidste halvdel af marts har da budt på ret okay vejr, med skøn solskin - til trods for det stadig er køligt.

Men hey? Fik da læst 12 bøger, hvoraf kun 1 var fysisk læsning, mens hele 11 var lydbøger.

----------------------------

Bøger læst

  • Ildbringer (Throne of Glass #6) af Sarah J. Mass
  • Svært barn har mange navne af Camilla Louise Johnson
  • Lyset vi mistede af Jill Santopolo
  • Afvigeren (Divergent #1) af Veronica Roth
  • Oprøreren (Divergent #2) af Veronica Roth
  • Fornyeren (Divergent #3) af Veronica Roth
  • Hvis jeg bliver af Gayle Forman
  • Den sidste gave af Camilla Schapp
  • Natskygger (Nightshade #1) af Andrea Cremer
  • For altid, Lara Jean (Hvis bare du var min #3) af Jenny Han
  • Den som hvisker (Det røde daggry #1) af C. A. Wolters
  • Førstelivet (Evig livet #1) af Gena Showalter
--------------------------

Men selvom jeg reelt fik læst hele 12 bøger, startede jeg dog på 13 bøger.
Ja, 13 bøger. Én enkelt bog endte jeg med at måtte lægge fra mig, da jeg erkendte jeg ikke var 100 % investeret i historien og andre bøger trak mere i mig end at jeg ville fortsætte den serie jeg var i gang med.
Den bog jeg endte med at give et DNF (Did Not Finish), var:
  • Ildhjerte (Throne of Glass) af Sarah J. Mass
Ikke fordi historien ikke er spændende, men jeg har på givende tidspunkt ikke overskuddet til at fortsætte. Hvad det er der 100 % fik mig til at stå lidt af, er uvist, men vil hverken udelukke at jeg vil samle serien op igen på et senere tidspunkt og prøve igen, eller om jeg nogensinde får serien færdig.
- #sorrynotsorry

--------------------------
Hvor mange bøger og hvilke jeg end får læst i april måned, må tiden vise og se hvad mit humør er til. Men håber I nød at læse med.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...