lørdag den 31. december 2022

Wrap Up for oktober, november & december // 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Det ved at være et par måneder siden jeg sidst har lavet en wrap up for min læsning. Nok mest fordi overskuddet ikke har været til det, men I skal da ikke snydes for lige at få en opsummering af hvad jeg har fået læst samlet set de sidste par måneder af 2022.

So here goes...

I oktober måned fik jeg læst:
  • Kaldet (Endgame #1) af James Frey
  • Af ild og vind (Sagakvartetten #2) af Julie M. Day
  • Marco effekten (Afdeling Q #5) af Jussi Adler-Olsen
  • Prinsen af ondskab (Folk of air #1) af Holly Black (DNF)
  • Carry on af Rainbow Rowell
  • Ragnarok (Mellem verdener #1) af Dina K. Sjöblom
I november fik jeg læst:
  • It starts with us (It ends with us #2) af Colleen Hoover
  • I'm glad my mom died af Jeanette McCurdy
  • Den røde enkes løfte (Rød & Blå #3) af Nicole Boyle Rødtnes
  • Opiumskrigen (Poppy War #1) af R. F. Kuang
  • Den sorte brud (Dødens spil #2) af Anne Elvedal
  • Gnist (Dragesten #3) af Ry Kristensen
  • Reached (Matched #3) af Ally Condie
I december fik jeg læst:
  • Elementlommen (Sprækken til Luscuro #4) af Julie Midtgaard
  • For min søsters skyld af Jodi Picoult
  • Dragerepublikken (Poppy War #2) af R. F. Kuang
  • Når lykken vender af Rachael Lippincott
  • Dette bliver mellem os af Alexander Kielland Krag
  • Udvælgelsen (The Selection #1) af Kiera Cass
I oktober måned var der endda Arcanum Akademiet readathon, arrangeret af Sofies Bogverden og Sofie Amalie - hvilket et udpluk af bøgerne jeg fik bærer præg af. De to skønne, unge kvinder havde virkelig gjort noget ud af deres fiktive online skole med forskellige grene man kunne studere.
- Jeg havde selv valgt at læse til Vølve og klarede da min egen lille 'Pensumliste'. Om end jeg undervejs måtte lægge en bog fra mig og vælge en anden til en given udfordring, da den først valgte ikke fangede mig.

I november havde jeg godt gang i at deltage i NaNoWriMo, så læsning skulle på en eller anden måde spille sammen med det at fokusere på at skrive - så fysisk læsning blev sat en anelse i baggrunden, mens lydbøger redede mig en hel del. Om end jeg mest lytter til lydbøger mens jeg er på arbejde.
- Formåede dog ikke at få skrevet hele 50.000 ord, men blot 10.500 ord. Det er en sejr i sig selv.

I december kunne jeg godt mærke min læselyst ikke var så stor, så jeg endte med at tage det stille og roligt. Det sidste jeg ønskede var at presse mig selv, så jeg endte ud i en reading slump uden grund. Den fysiske læsning har også dalet en hel del de sidste par måneder, men har på ingen måde ladet mig selv stresse over det.
Wrap up for Oktober, November & 

Håber 2023 byder på flere gode læseoplevelser, hygge og tid til at få anmeldt en stak skønne bøger.

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...