lørdag den 6. august 2016

2. praktik #7

Hey kære læsere <3

Så er jeg tilbage i praktikken efter 3 ugers ferie. Damn. Kunne sagtens have brugt noget mere ferie, men oplever vi ikke alle det at vi godt kunne have brugt en uge mere? Det kan jeg som altid. Alligevel er det dejligt at komme igang igen, selvom jeg i den sidste uges tid er træt når jeg kommer hjem. Mest af alt fordi jeg har været ude blandt andre i løbet af dagen.

Det er heller ikke fordi der er sket så meget mens jeg var på arbejde. Mest af alt fordi ungerne i SFO2 (hos de store unger) har lov til lidt mere frihed end de små. De har spillet computer, set fjernsyn og ellers bare været inde i de kreative rum, mens os voksne har snakket med dem i løbet af dagen. Der har da også været nogle af dem, som var med på at spille spil, hvilket var rart.

Nogle gange fik jeg dog også tid til at sidde og læse lidt i fagbøger, for nogle gange at slå tiden lidt ihjel. Mødte ind kl. 10.30 (dejligt nok) og havde fri kl. 17.00. 6,5 timer hver dag. Fredag var det kl. 10.00-16.30. Lange dage, men det har nu alligevel været rart at komme tilbage og have noget at lave. Nogle gange gav jeg mig selv noget at lave og igen, var det for at slå tide ihjel.

Alligevel, inden ferien sluttede og i den sidste uges tid, har jeg været i tvivl om jeg nu kan klare det her. Modet og energien droslede lidt da jeg var kommet tilbage, men lidt af den er kommet tilbage. Nu håber jeg at resten kommer i løbet af den næste uges tid, når børnenes ferie er slut og de skal tilbage i skolen. Det bliver rart med nogle rutiner og vide hvad man skal i løbet af dagen. Samtidig også det at kunne realisere de mål jeg skal opnå og finde ud af om jeg finder modet til det der skal gøres. Samtidig prøver jeg at blive bedre til at kommunikere i ny og næ med de andre, samtidig også med børnene. Det er en udfordring, men ikke umuligt.

Har endda ikke haft verdens største energi når jeg kom hjem. Da slet ikke til at få skrevet ret meget på mine historier. Jeg skal nok mest af alt vænne mig til at komme tilbage til arbejdet.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...