søndag den 12. juni 2016

2. praktik #2

Hej kære læsere <3

Sikke en uge, med mentale udfordringer. Ugen i sig selv har været ganske god, MEN allerede i tirsdags, nåede jeg alligevel at stresse mig selv mentalt. Sad og læste op på de ting vi skal fokusere på i den her praktik, hvorefter jeg pinte mig selv med at "det kan jeg ikke" og "jeg klarer det aldrig". Men de efterfølgende dage fik jeg dog alligevel modet tilbage. Jeg klarede tankerne med at jeg trods alt kun havde været der i en uges tid, og at jeg stadig har nogle måneder til at blive bedre i.

Det der nok er den bedste er at jeg husker mig selv på at hvis jeg undre mig over noget eller vil spørge om noget, skal jeg bare åbne mundet og sige det. En dag ad gangen og husk på at jeg er der for at lære.

Torsdag startede med at jeg kom på arbejde og fik en mindre panik tanke. Grundet var at der var en der var syg og jeg skulle være vikar for den 2. klasse jeg er med inde i. Men jeg prøvede at klare mine tanker ved at forberede mig mentalt på hvordan jeg ville gøre det og huske mig selv på at jeg godt kan det her. Alligevel endte jeg istedet nede ved 1. klasserne i den fjerde time, hvor de var ude at lege + jeg skulle være der mens de spiste deres madpakker. Det gode var AT JEG KLAREDE DET! Succes oplevelse.

Samtidig prøver jeg at få læst nogle ting i både mine noter og i bøgerne, som jeg kan koble på de ting jeg skal lave i den her praktik, så der er teorietiske begreber og andet, der understøtter de ting jeg gør.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...