søndag den 17. juli 2016

Random update #1 - Skrivning

Hej kære læsere <3

Siden jeg har ferie, bliver det her ikke et praktik relateret indlæg som de andre jeg har skrevet i de sidste par uger.

Jeg har i den sidste uges tid haft tid til alverdens ting, men har mest af alt brugt tiden på at slappe af, sovet længe og set en masse fjernsyn, ligeså vel som at jeg også har siddet en del foran computeren. Det har nu været dejligt nok.

Jeg har til gengæld gået amok med skrivning. I hvert fald nogle få af dagene. Den jeg er kommet længst med, er den historie jeg kalder "Evighed", som førhen hed "Flugten til et andet liv". Kan så ikke sige om den ændrer navn senere, men har i hvert fald fået skrevet lidt over 2.000 ord på den og er nu igang med at få skrevet flere sanser ind. Det der er mest af er syns sansen og høresansen. Så de andre 3 sanser skal også ind, så det bliver lidt mere levende. Ellers bliver visse dele lidt flade.

Oveni det, har jeg tilmeldt mig en konkurrence på hjemmesiden Movellas. Konkurrencen hedder: "Kampen mellem fandoms - konkurrencen er igang". Der er 10 fandoms i alt man kan vælge imellem at skrive indenfor.
1. Harry Potter - kender man mig ret, har jeg selvfølgelig valgt denne fandom.
2. One direction
3. 5 seconds of summer
4. Youtube
5. Sherlock Holmes
6. The vampire diaries & The originals
7. Comic books
8. Once upon a time
9. Percy Jackson
10. Eragon

Elsker at skrive & finde på ting i en anden tid, en anden verden end den verden jeg selv lever i & den hverdag jeg nu selv har. Har endda haft tid til at researche forskellig ting, som kan give mig muligheden for at forbedre min skrivning, søg efter artikler om det. Om det så er en scene om et skænderi, spændings opbygning eller selv de mindste ting der kan give mig et indblik i hvordan det KAN gøres.

Det er så befriende at kunne udtrykke sig på en anden måde end at snakke.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...