lørdag den 9. juli 2016

2. praktik #6

Hey kære læsere <3

Den udfordring jeg snakkede om sidst, med at skrive 3 gode ting ned hver dag? Den lykkedes dog ikke helt i den her uges tid. Men alligevel gjorde jeg mig bedst muligt bevidst om de situationer, hvor jeg rent faktisk træder ind som den voksne & bestemmer. Jeg tvivler dog stadig på mig selv, men jeg har i det mindste gjort mit bedste for ikke at sidde i et hjørne & bare kedet mig.

For må sige at der ikke har været det vildeste at lave ved de store (9-12/13 år). Der brugte jeg tiden på at spille spil & spille lidt fodbold sammen med nogle af ungerne, ligeså vel som at sidde & spille en smule computer sammen med dem & spørge ind til det de spillede. Alt i alt at danne relationer til dem, bare det med at jeg snakkede med dem. Det er stadig ikke min stærke side, men bare det at jeg prøver på ikke at tænke for meget over tingene & bare gøre det.

Det har nu alligevel været en afslappende, men aktiv uge. Onsdag, torsdag & fredag var jeg dog nede ved de små (6-9 år), hvor der i den grad skete mere. Jeg brugte mest af alt tid på at sidde inde i det kreative værksted, hvor der blev lavet perler, nøgleringe & tegnet, samtidig med at dekorere nogle krus. Børnene elskede det, selvom os voksne i den grad var begyndt at gå på ferie mentalt. 3 ugers ferie til mig, så der kommer nok ikke rigtig noget praktik relateret de næste 3 weekender. Tænker at jeg nok i stedet skriver om noget andet, for at holde bloggen i gang.

Der har været enkelte situationer ved de små, hvor jeg har været den der måtte sige stop, hvis der var en der f.eks. ville gøre noget dumt. Så fik jeg sagt fra at det skulle de ikke gøre & stod ved det jeg sagde & gjorde. Samtidig med at måtte stoppe en omgang dødbold & få det startet forfra, da ungerne skændtes om at den ene snød & den anden nægtede at sætte sig, når personen blev skudt. Ja, det er kedeligt at være død, men sådan er reglerne når man bliver skudt. Så de råd jeg fik i sidste uge, blev hermed anvendt bedst muligt for mit vedkommende.

Jeg har fået lidt mere mod på at jeg godt kan, så håber & arbejder på at holde fast i at det skal fortsætte & at de ting jeg opnåede overfor mig selv i den sidste uges tid, vil blive & bliver til mere efter ferien er slut.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...