onsdag den 30. november 2016

Film: Fantastic Beast and Where To Find Them

Hey kære læsere <3
Så har jeg været inde & se "Fantastic Beast and Where To Find Them". Den helt nye Harry Potter film. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan være andet end imponeret.

I bund og grund handler filmen om Newt Scamander, som er forfatteren til tekstbogen "Fantastic Beast and where to find them". I filmen ankommer han til New York med sin kuffert fuld af magiske skabninger, hvor nogle af dem ved et uheld slipper løs fra kufferten. Der opstår kaos omkring det, samtidig med at der i forvejen hersker en hel del frygt omkring den magiske verden, grundet en bestemt person. Frygten har sat sin rod i mugglernes verden, hvor mugglerne i den grad frygte den magiske verden. I USA bliver ikke-magikere kaldt No Maj'ere.

Som sagt, så er jeg virkelig imponeret over filmen. Skuespillerne gør det virkelig godt. Alle special effekterne er virkelig godt lavet. Handlingen er virkelig godt skruet sammen. Alt det samlet set, giver virkelig et indtryk af den magiske verden i den almindelige verden, samt man får fornemmelsen af selve den tid det hele foregår. Man bliver endnu en gang suget ind i verden med diverse magiske væsner, man ikke har set i de tidligere "Harry Potter" film.

Jeg er virkelig imponeret over hvor godt de har lavet det. Jeg elsker handlingen, karaktererne og alle de fantastiske skabninger, som de i den grad har formået at lave i en overbevisende grad. Selv efter kun at have set den en enkel gang, er jeg helt vild med 2 af skabningerne. Nemlig Newt Scamander's Niffler og den lille Buetrulle (den lille grønne ting, der ligner en stilk). De er efter min mening vildt søde og rigtig godt lavet.

Samlet indtryk af hele filmen, er at den helt klart fortjener 6 stjerner fra min side af. Jeg var spændt på at se den og den indfirede mine forventinger, i og med at der både var magiske skabninger, en spændende handling og gode skuespillere, der i mine øjne kunne formå at bære de roller de havde.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...