søndag den 19. februar 2017

Flytning overstået - tilbage til læsning?

Hey kære læsere <3

For 2 dage siden havde jeg store flyttedag, efter at have brugt godt en uges tid på at få pakket & sat
alt i kasser - bare for at få det flyttet. Alt er hermed flyttet til en ny, lidt større og mere central lejlighed i samme by, som jeg hermed kan kalde mit nye hjem.

For nu ligner det stadig lidt af et rod, & alle mine bøger & film er stadig pakket ned i kasser. Allerede samme dag jeg flyttede & havde fået alle tingene ind i lejligheden, begyndte jeg lige så stille & roligt at få pakket ud. Køkken tingene er pakket ud, så alt jeg mangler er alle tingene til stuen & soveværelset - inklusiv film & bøger. 10 små kasser & 5 store/normale kasser.

På den ene side vil jeg gerne have det overstået, men på den anden side magter jeg det ikke. Vil trods alt gerne have at alt havde været på plads med det samme, men realiteten er at rodet er en del af flytningen & det trods alt lige tager et par dage at falde på plads & ikke mindst, få alle tingene pakket ud & sat på plads.

I den forbindelse kan jeg forhåbentlig finde overskuddet til at komme tilbage til læsningen, kreativiteten, & ikke mindst skriveriet. Jeg mangler stadig at få rettet 8 sider i "Evighed" før jeg kan sende den videre til en betalæser. Jeg glæder mig til at se hvor "Evighed" ender henne, hvilket jeg håber er hos et forlag.

Det var vist alt jeg havde for idag, samt min lille vlog jeg lavede i fredags - i forbindelse med min flytning.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...