søndag den 12. februar 2017

Flytte kaos = ingen læsning // Random tanker

Hey kære læsere <3

Siden jeg fik afsluttet læsningen af "Dødskuren" - der er tredje bog i serien "Maze Runner" af James Dashner - er jeg begyndt på 2 andre bøger. Først af alt begyndte jeg på "Udbruddet" (fjerde bog i serien "Maze Runner"), men jeg er dog ikke kommet længere end til at ha' læst prologen & en lille smule af første kapitel.

Udover det blev det en anden bog, der fik pladsen i min taske - en lille skuldertaske jeg altid har med mig - som jeg er begyndt på & endda kommet lidt længere i end den anden. Den bog der fik pladsen i min taske, er "Paper Towns" af John Green, som også har skrevet "En flænge i himlen" & er den ene halvdel af YouTube kanalen Vlogbrothers - som han har sammen med sin bror, musikeren, Hank Green. Disse to brødre var nogle af de aller første youtubere jeg begyndte at følge - længe før jeg opdagede at der også fandtes youtubere her i Danmark.

Lige som jeg formår at komme igang med disse to bøger & håber på at jeg kan få dem læst & rigtig komme ind i min læse mani - så får jeg oveni et tilbud på en lejlighed, som jeg - efter at have set den - bare måtte ta'. Grunden til at jeg skal/vil flytte, er at boligselskabet er godt igang med starten af renoveringen i det boligområde jeg bor i nu & jeg skal derfor ha' et andet sted at bo. Ikke midlertidigt, men permanent, da min nuværende lejlighed skal nedlægges - eller rettere, så skal den sammenlægges med min nabos lejlighed.

Det er næsten 2 uger siden at jeg fik tilbuddet & var henne & se lejligheden. Holy moly, der har været kaos omkring at skulle få ansøgning igennem kommunen omkringindskudslån & ha' videre til banken, da der er nogle regler om indskudslån til lejligheder der er bygget før 1. april 1964. Så der har æret en mindre kamp med en fra kommunen, men fik det heldigvis ordnet & har til gengæld også fået ordnet alle de andre ting, der skal gøres ift. flytning.

I den forbindelse har jeg på ingen måde haft energien til at læse eller energien til at fordybe mig i en bog, da al min energi & alle mine tanker er endt i flytning & alle de praktiske ting der skal ordnes. Samtidig skal jeg også ha' pakket & får flyttekasser imorgen (mandag d. 13. februar), så der skal der virkelig pakkes, så jeg er klar til fredag.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Håbet i mørket' af Kis Baadsgaard // Mama McGees drenge #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Håb i mørket Forfatter: Kis Baadsgaard Serie: Mama McGees drenge #2 Forlag: Sweetheart Ink. Udgivet: 2020 Ant...