mandag den 26. marts 2018

Spørgerunde #1 - hvad vil I gerne vide?

Hey kære læsere <3

Har efterhånden haft bloggen i 2,5 år & endnu ikke givet jer muligheden for en spørgerunde. Altså en Q & A. Jeg har tænkt på det mange gange, men aldrig rigtig fået det gjort & nu er vist det rigtige tidspunkt. Og det er vist også på tide at jeg inddrager jer læsere noget mere. Både her & på mine andre sociale medier.

Alt I skal gøre er at stille mig spørgsmål, hvor jeg så til gengæld besvarer dem i et senere indlæg. I kan spørge mig om hvad end I lige kan finde på. Hvad end det er i spørger om, skal jeg gøre mit bedste for at besvare det. Så giv den gas & kom med alle de spørgsmål I nu kan finde på.

Hvad end det gælder bøger, mit liv eller andet, så kom med det. I kan både stille mig spørgsmål herinde, på min Facebook side Rina's bogblog & min instagram.

Giv den gerne gas ift. spørgsmålene & hold jer ikke tilbage.
Samtidig må I endelig huske at følge mig på mine andre sociale medier:


XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...