mandag den 14. marts 2016

Skrivning

Hej kære læsere <3

Motivationen for denne blog er min kærlighed for at læse bøger. Samtidig går jeg rundt med en lille forfatter drøm i maven, som jeg ikke vil lade ligge. Jeg elsker at skrive mine egne historier og har indtil videre skrevet 4 historier færdigt inde på Movellas.dk, hvor den ene er baseret på en sand historie. Derudover har jeg endda deltaget i nogle enkelte konkurrencer + der er 2 digtsamlinger. Indtil videre har jeg gang i at skrive 3 historier, hvor den ene udgiver jeg på Movellas. Den ene af mine historier vælger jeg ikke at udgive der, da jeg gerne vil skrive den færdig, uden at nogen kender den endnu og måske sende den til et forlag, efter at jeg har læst den igennem og lavet korrektur.

Samtidig har jeg lavet en Facebook side, som kommer her: https://www.facebook.com/rinaskriver/
Så hvis i er interesserede i at følge, ville det gøre mig meget glad. Jeg ville nok være bedre til at poste der, end her, men jeg skal se at få opdateret denne blog noget oftere.

XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...