søndag den 10. februar 2019

5 facts om mig // Rina's bogblog

Hey kære læsere <3

Det er ikke så tit at jeg deler ret meget andet af mig selv herinde, andet end anmeldelse af bøger og andre bogrelaterede ting. Men i dag deler jeg 5 facts om mig, der for en gangs skyld ikke handler om det boglige.

Så lad os hellere komme i gang.

1) Jeg elsker TV-serier
TV-serier er og bliver en ting, som jeg har en ret stor trang til at binge watche. Jeg kan se den ene episode efter den anden, og lidt sætte alt andet til side - selv det at læse bøger. Nogle dage har jeg virkelig brug for lave lidt noget andet end at læse og det er også helt okay. For hvem har ikke lige brug for at slappe af til et par afsnit af fx 'Beverly Hills 90210', 'Grey's hvide verden' eller 'The vampire diaries' og 'Glee'? Nævn selv en eller flere af dine yndlingsserier i kommentarfeltet.

2) Nattøj = Yndlingstøj
Nattøj for mig er det helt store hit, når jeg er hjemme. Det giver mig ro, og gør at jeg for alvor kan slappe af, når jeg alligevel ikke skal andet. Der er intet bedre end at kunne rende rundt derhjemme og ikke skulle tænke over hvad andre tænker om en og man lidt kan slappe fuldstændig af.

3) Jeg elsker at tegne
Dog hovedsageligt på ternet papir, da jeg elsker at tegne mønstre. Hvis man ser bort fra at jeg 90 % af gangene tegne det samme mønster, som jeg i bund og grund kan i søvne. Samtidig elsker jeg at tegne navne, og give dem 3D effekt (så godt som anyway).

4) Jeg elsker at sove længe
Det passer ret godt med den forrige, da jeg godt kan li' at sove til lidt op på formiddagen. Har dog tidligere godt kunne sove til langt over middag, men den del fungerer ikke så godt for mig længere - vil gerne have lidt mere ud af dagen end at sove.

5) Jeg er natmenneske
Af en eller anden grund har jeg det bedst med at være oppe om natten. Ikke fordi jeg ikke kan li' at være sammen med andre, men elsker roen der er om natten - og er ikke ligefrem et morgen menneske, men forsøger alligevel at komme op :)

Hvis I har lyst til at vide mere om mig eller har eventuelle spørgsmål, så giv gerne besked i kommentarfeltet :) Så ses vi igen næste gang.

XOXO - Rina <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...