onsdag den 15. maj 2019

Mit liv i bøger TAG // Rina's bogblog

Hey kære læsere <3

I dag tænker jeg at vil give mig i kast med et tag, som jeg har fundet hos The Book Nut - et tag der både handler om bøger, med et personligt touch. Så lad os se at komme i gang.

Vælg en bog for hver af dine initialer.

K - Kadaverdoktoren










M - Mørkets brødre












F - Frygtens skole











Tæl din alder hen ad din bogreol - hvilken bog er det?

Dette er en af de bøger, jeg endnu ikke har fået læst, men helt sikkert en der skal læses i den nærmeste fremtid. Om jeg får det gjort, må I lige holde mig op på, ikke?
















Vælg en bog der foregår i din by/land.
En af de få bøger jeg har, som godt nok ikke foregår i den by jeg bor i, men til gengæld foregår her i Danmark - skrevet af Linette Harpsøe.

Første bind i en serie jeg glæder mig til at komme igang med.















Vælg en bog der repræsenterer et sted, du gerne vil rejse hen
Der er mange steder i verden jeg gerne vil opleve, men mest af alt vil jeg gerne kunne opleve England. For hvis jeg ikke kan komme til Hogwarts, så er England et godt bud.

















Vælg en bog der er i din yndlings farve.




















Hvilken bog har du en af bedste minder med?
Denne bog, eller serie generelt, er en af de bøger jeg har læst adskillige gange og har elsket hver gang.


















Hvilken bog havde du det sværest med at få læst?

Hvor meget jeg end holder af J. K. Rowling som forfatter, så var denne bog helt klart en kamp for mig at komme igennem. Mest af alt fordi den er henvendt til et mere voksent publikum og skrivestilen er tungere end hvad jeg er vant til.
















Hvilken bog på din TBR liste vil give dig den største præstation, når den er læst?
Denne bog vil helt klart være en præstation at komme igennem. Det er en tyk bog, så har ret svært ved at overskue at begynde på den. Men hey, skal nok komme igennem den på et tidspunkt.

















Det var lidt af en omgang omkring mig selv.
Hvis du har lyst til at give dig i kast med spørgsmålene, så vil jeg med glæde læse dine svar og se hvilke bøger du vælger til de forskellige spørgsmål.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...