søndag den 2. januar 2022

December wrap up // 2021 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

December måned er slut, det samme gælder 2021 og læseåret sluttede stille og roligt af med knap så mange læseoplevelser som andre måneder - mens jeg blot tog det lidt mere roligt, og lod december være en måned hvor jeg fik sluttet roligt af.

Jeg kunne dog godt mærke december måned bød på lav læselyst, da året lakkede mod enden og jeg mest af alt gerne ville formå at få afsluttet alle bøger jeg gik i gang med - samtidig med en stigende lyst til blot at se TV-serie eller film, mens jeg blot får skrevet i stedet.

----------------------------

I december måned fik jeg læst hele 6 bøger, hvoraf 1 er fysisk, mens de resterende 5 er lydbøger.
I december fik jeg læst:

  • 'Jeg er saga' af Silja Okking
  • 'Fasandræberen' (Afdeling Q #2) af Jussi Adler-Olsen
  • 'Mig før dig' af Jojo Moyes
  • 'Kuppelbyens hemmelighed' (Urværkerne #1) af Stine Barth
  • 'Ildenglen' (Ønskekræmmerens datter #1) af Laini Taylor
  • 'Inden det blå lys falmer' af Simon Zander
---------------------------

Jeg håber I alle havde en skøn nytårsaften - om I enten har været alene hjemme eller sammen med personer I holder af. Personligt havde jeg blot en rolig en af slagsen, med god mad og afslapning, inden det var tid til at komme ud og se fyrværkeri skyde det nye år ind.
Hvad det næste år har at byde på, ift. læseoplevelser eller livet generelt? Det må tiden vise. Alt jeg kan håbe på er at det byder på skønne bøger, gode oplevelser og blot se hvad der sker.

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...