tirsdag den 1. februar 2022

Januar wrap up - 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Årets første måned er allerede gået og tiden er fløjet afsted. God start på året, når jeg altid har haft følelsen af starten af året går lidt langsommere end sidste del af året. Men wow, hvor er januar smuttet hurtigere end jeg lige havde regnet med.

------------------------------

Alt i alt fik jeg læst 9 bøger i januar, hvoraf 8 af dem har været lydbøger, og 1 enkelt fysisk bog.

Bøger læst:

  • Skyggespil (Dronningens udvalgte #1) af Julie Midtgaard
  • En-to-tre-nu af Jesper Wung-Sung
  • Midnatskronen (Throne of Glass #2) af Sarah J. Mass
  • Stormtid (Urfolkene #1) af Rikke Havner Alrø
  • Aftryk af Stephanie Fjeldsø
  • Større end os af Christina Bonde
  • Jordens lykkeligste mand af Eddie Jaku
  • De udødelige af Chloe Benjamin
  • Flaskepost fra P (Afdeling Q #3) af Jussi Adler-Olsen
Ift. de 9 bøger jeg har læst, er de fordelt på disse 4 genrer
  • Fantasy
  • YA realisme
  • Biografi
  • Krimi
'De udødelige' af Chloe Benjamin ved jeg dog ikke hvor jeg skal placere ift. genrer.

4 af bøgerne er endda blevet læst i forbindelse med jeg tilbage i december 2021 på min instagram (karinafrederiksen), som så mange andre, fik anbefalet 12 bøger af 12 venner - én til hver måned. Dog kunne jeg ikke holde mig til kun én denne måned.
  • Skyggespil (Dronningens udvalgte #1) af Julie Midtgaard (Anbefalet af albertesbogpalads)
  • Større end os af Christina Bonde (Anbefalet af bookgirl2009)
  • Jordens lykkeligste mand af Eddie Jaku (Anbefalet af Randis bogreol)
  • Flaskepost fra P (Afdeling Q #3) af Jussi Adler-Olsen (Anbefalet af min veninde Dagmar)
---------------------------------

Noget andet er jeg også fik købt et par enkelte bøger her i januar måned. Bøger jeg ikke kunne stå for. 
  • Skyggeporten af Lene Kaaberbøl
  • Det ulmende oprør af Sabaa Tahir
  • Mørkets gerninger (Novellesamling)
  • Invasionen af Tearling (The queen of Tearling #2) af Erika Johansen
3 af bøgerne er fundet på genbrug, mens en blev fundet på tilbud i Bilka - 4 bøger til i alt 80 kr.
-------------------------------
XOXO - Rina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...