onsdag den 2. marts 2022

Februar Wrap Up // 2022 // Rina's bogblog


Hey skønne læsere.

Februar er endnu en måned i rækken, der er gået hurtigt og blot fløjet forbi i en rasende fart. Men kan heller ikke helt finde ud af om det er godt eller skidt at månederne flyver afsted.
Februar har budt på fødselsdag, hygge med familien og en god portion læsning.

----------------------------------

Februars læsning bød på i alt 11 bøger - 2 fysiske bøger & 9 lydbøger.

  • Ildens arving (Throne of Glass #3) af Sarah J. Mass
  • Skyggernes dronning (Throne of Glass #4) af Sarah J. Mass
  • Lysets dronning (Throne of Glass #5) af Sarah J. Mass
  • Det ulmende oprør af Sabaa Tahir
  • Opvågningen (Verdensherrene #1) af Pernille Neergård
  • Rødt hjerte, blåt blod af Casey McQuiston
  • Og hver morgen bliver vejen hjem længere og længere af Fredrik Backman
  • Camp, kys og kaos (Det fede liv #1) af Saynab Farah Tahir
  • Et manipuleret liv af Pernille L. Stenby
  • En vej ud af mørket (Heartland #7) af Lauren Brooke
  • Stærke bånd (Heartland #8) af Lauren Brooke
-------------------------------
#Etdøgnmedbøger - lørdag d. 19. februar til søndag d. 20. februar

Februar bød også på et 24 timers readathon, som var så fint arrangeret af 2 x Amanda, a la Amanda fra Bogdoktor og Amanda fra Words.and.music - nemlig #Etdøgnmedbøger.
- Det var et readathon jeg ikke kunne dy mig for at deltage i, selvom jeg ikke holdt alle 24 timer. Men jeg nød blot at være med og fik læst nogle gode bøger.

Readathonet var godt planlagt med templates man kunne opdatere undervejs, en bingoplade, en fælleschat hvor vi alle kunne snakke sammen undervejs og livestreams på instagram, samt læsesprints på YouTube.
Det var et skønt døgn, hvor jeg nød fællesskabet, læsningen og det at give mig hen til læsningen, på en anden måde end i hverdagen.
- Jeg formåede at få færdiglæst 1 fysisk bog jeg allerede var i gang med, lytte til 3 lydbøger & påbegynde en ny bog, inden jeg overgav mig til søvnen.

-------------------------------

I marts måned satser jeg på at få:
  • Færdiglæst 'Den som hvisker' af C. A. Wolters
  • Færdiggøre 'Throne of Glass'-serien af Sarah J. Mass
  • Få gang i 'Afsløringen' af Pernille Neergård
------------------------------
XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...