lørdag den 30. april 2022

April Wrap Up // 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Det er sidste dag i april måned & maj står for døren - som tiden dog flyver. Så det er da kun på sin plads at få samlet op på den sidste måneds læsning, som har været en skøn blanding af en stak skønne bøger.
So here we go!

April bød på i alt 11 bøger, hvoraf 3 er fysisk læsning, mens de 8 er lydbøger.

  • Hvem forrådte Anne Frank? af Rosemary Sullivan
  • I krig (Legendens ridder #1) af Jeanette Sigtenborg
  • Fjendeland (Legendens ridder #2) af Jeanette Sigtenborg
  • Genlyd (Ingen som os #1) af Eva Munk
  • Journal 64 (Afdeling Q #4) af Jussi Adler-Olsen
  • The Prom - i kærlighedens navn af Saundra Mitchell
  • På vej mod Sophie af Line Lybecker
  • Da farfar forsvandt af Line Lybecker
  • Findes der en, findes der flere af Mhairi McFarlane
  • Eventyrhuset af T. J. Klune
  • Leoniderne (Spektrum #1) af Nanna Foss
-------------------------
Af månedens læseoplevelser, var 2 af dem anbefalinger ift. '12 months, 12 books challenge', hvor jeg fik anbefalet en skøn blanding af bøger - bøger som jeg lige så stille får læst mig igennem.

De 2 bøger er:
Begge bøger har jeg set nævnt rundt på de sociale medier, og endda sat på min mentale TBR - men med denne anbefaling, gjorde det jeg fik dem læst før end hvis de ikke havde været en del af denne challenge. Heldigvis kun på den gode måde, da begge bøger har været nogle skønne læseoplevelser.
- 'Da farfar forsvandt' formåede endda at give mig en klump i halsen & frembringe nogle tårer, da jeg fik den afsluttet.

------------------------

April måned bød også på en enkelt genlæsning af 'Leoniderne (Spektrum #1)' af skønne Nanna Foss, da jeg i et stykke tid havde haft en afsindig trang til at vende tilbage til Emilie og co., da de er en flok skønne unge mennesker - for slet ikke at nævne selve historien, der formår at drage mig med fra start til slut.
Selv her tredje gang jeg kaster mig over den, så er det svært ikke at lade sig rive med.

----------------------

I maj måned glæder jeg mig blot til at læse endnu flere skønne & spændende bøger. 
For slet ikke at nævne at 2 x Amanda fra henholdsvis Bogdoktor & Words.and.music afholder endnu en omgang #Etdøgnmedbøger readathon d. 7. - 8. maj.
Et læsedøgn jeg glæder mig usigeligt meget til at deltage i endnu en gang, & hvis du/I endnu ikke kender til hverken de to skønne kvinder eller deres readathon, så hop forbi deres profiler & tjek det ud. De forklarer lige så fint hvad det hele handler om.
--------------------

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...