søndag den 3. juli 2022

Juni Wrap Up // 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Juni måned er fløjet forbi, som jeg syns enhver måned har det med at gøre og vi er allerede halvvejs gennem 2022 - hvad sker der lige for det? Er jeg den eneste der har brug for tiden for en stund skruer tempoet ned? Jeg kan ærlig talt ikke følge med.

Dog endte jeg lidt med at skrue tempoet ned mht. læsningen i denne måned og har blot læst 8 bøger. 8 bøger der er blevet læst som lydbøger, da jeg ikke har haft den helt store energi til at læse så meget fysisk. Dog har jeg gang i 2 skønne bøger som fysisk læsning, men har dog ikke fået dem læst færdig her i juni - men lidt har også sin ret og de skal blot nydes.

De 8 bøger jeg har fået læst, eller rettere sagt lyttet til, i juni måned, er:

  • De glemte vogtere (De glemte vogtere #1) af Andreas Boeskov
  • Den, der skal komme (Landet i tæppet #1) af Dorthe Klyvø
  • Frankenstein genfortalt af Kenneth Bøgh Andersen
  • Jekyll & Hyde genfortalt af Kenneth Bøgh Andersen
  • Snehild (Vølvens vej #1) af Anne-Marie Vedsø Olesen
  • Under skoven danser vi (Under skoven danser vi #1) af Trine V. Ipsen
  • Bag masker (Under skoven danser vi #2) af Trine V. Ipsen
  • Blandt helte og generaler (Under skoven danser vi #3) af Trine V. Ipsen
-------------------------

Så selvom jeg ikke fik læst så meget fysisk set, formåede jeg at kaste mig over to skønne bøger, jeg satser på at få færdig i løbet af juli - om end blot den ene, det må vi se som måneden skrider fremad.

TBR for juli måned er:
  • It ends with us af Colleen Hoover
  • Drageægget (Dragernes æra #1) af C. G. Valentin
  • Døde piger lyver ikke af Jay Asher
  • Crossed (Matched #2) af Ally Condie
En ret så simpel læseliste til sommerferien burde være overkommeligt. Er allerede i gang med de tre første af bøgerne, mens jeg satser på at få startet på sidstnævnte.
Specielt når jeg aldrig helt ved hvad mit læsehumør har at byde på - eller om jeg finder på noget helt, helt andet. Men satser dog på jeg får prioriteret at få færdiglæst de tre bøger jeg er i gang med og startet på den sidste, inden juli måned er slut

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...