torsdag den 11. februar 2016

Oh damn - jeg fejlede

Hej kære læsere <3

I et tidligere indlæg skrev jeg at jeg ville sørge for at få indført en rutine, så jeg fik skrevet her på bloggen, men jeg har gang på gang fejlet og for at være ærlig - glemte jeg det gang på gang. Hvilket i sidste ende er ret så ærgerligt, da jeg vildt gerne vil hold gang i bloggen. Der er sket ting og sager siden året startede.

Der har været skolen, der har holdt mig beskæftiget - ikke mindst da vi havde en event uge, der var proppet til randen med aktivitet og tog en hel del af min energi. Da den uge var slut, blev jeg ramt af sygdom - i en hel uge. Så energien der var ikke lige til at få skrevet noget som helst, selvom det nok ikke er verdens bedste undskyldning. Da sygdom til gengæld er ovre, går min ryg amok med at en muskel sætter sig fast - hvilket den har gjort et par gange over de sidste 3 års tid - og den ville ikke gå over, så har måttet ty til en kiropraktor i denne uge. Av for den da, men det har været nødvendigt, da min ryg har været stiv og overbelastet alt for længe. Så smerten i ryggen, specielt i højre side, har været at musklerne lige skal have tid til at finde tilbage på plads igen. Men det er helt klart det værd.

Til gengæld er jeg igang med en bog, der hedder "The Hollows - Heksejagt", hvilket indeholder diverse overnaturlige væsner. Elsker den slags bøger, der har lidt af hvert af en anden verden, end den vi lever i. Spænding og drama.
Selvom jeg endnu ikke er færdig med at læse bogen, kan jeg allerede nu anbefale den til alle jer, der er til ungdomsbøger, der indeholder det overnaturlige og har fantasy/horror som tema.

Når jeg er færdig med den her bog, tænker jeg at gå igang med enten "Gudindens udvalgte" i serien "Nattens Hus" eller "For evigt" i serien "De udødelige".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Mekaniske hjerter' af Stine Bahrt // Urværkerne #2 // Anmeldelse

Hey skønne læsere. Titel: Mekaniske hjerter Forfatter: Stine Bahrt Serie: Urværkerne #2 Forlag: Krabat Udgivet: 2022 Antal sider: 486 ...