søndag den 24. september 2023

Fantasy Festival Haul // 2023 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

I det forgangne indlæg fortalte jeg om oplevelsen på årets Fantasyfestival & gav en hyldest til en fantastisk weekend. Denne gang? Well, jeg kom reelt set ikke kun hjem høj på den gode stemning og skønne snakke med skønne mennesker - jeg fik også købt mig en kende fattig på bøger og lidt merch!
Om end jeg også var så heldig at få mig et par anmeldereksemplarer med mig blandt bøgerne - tak til forlag & forfattere!
Og hvem skulle jeg ellers dele det med end jer? So here goes...

Bøger
  • 'De glemte vogtere #2 - Tidsdyret' af Andreas Boeskov (Anmeldereksemplar)
  • 'Mellem verdener #2 - Tidens slør' af Dina K. Sjöblom (Anmeldereksemplar)
  • 'Stålhjerte' af Brandon Sanderson
  • 'Tilflytterne' af Elisabeth Hjartdal
  • 'De slettede' af Sabine Hein
  • 'Natteblod' af Mikkel Wendelboe
  • 'Verdensherrene #4 - Afslutningen' af Pernille Neergård (Anmeldereksemplar)
  • 'Magikerne' af Lev Grossman
  • 'Poppy War #3 - Den brændende gud' af R. F. Kuang
  • 'Stjernetågen #2 - Stjerner lever ikke evigt' af K. L. Berger
  • 'Nattens sanger #1 - Besat' af Christina Bonde
  • 'Nattens sanger #2 - Skæbne' af Christina Bonde
  • 'Nattens sanger #3 - Uendelig' af Christina Bonde
  • 'Kærlighed overvinder alt' af Louise Haiberg (Novelle)

Merch
  • Mulepose/Taske fra Dansk Fantasy m. logo på
  • Dansk Fantasy kop
  • Et sæt øreringe
  • Bogpose fra Overlapp v. Breth Design
  • Fantask T-shirt


For slet ikke at nævne utallige bogmærker - og hvem kan ikke bruge et par ekstra bogmærker?
Men ikke desto mindre fik jeg en god del med mig hjem, hvilket var en kende tungt at få med mig i toget, men hjem kom jeg da.

XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...