lørdag den 1. oktober 2022

September wrap up // 2022 // Rina's bogblog

Hey skønne læsere.

Endnu en måned er gået og derfor tid til at få samlet op på de skønne læseoplevelser der har prydet september. Om end måneden er gået en anelse for hurtigt for mit vedkommende, uden jeg helt ved hvor tiden er blevet af - så har jeg trods alt fået læst nogle skønne bøger.

Fik i september måned læst hele 7 bøger, hvoraf 2 af bøgerne er læst fysisk, mens de resterende 5 bøger er lydbøger.

Bøger læst:
  • Dragehjerte (Dragesten #1) af Ry Kristensen
  • Sersi Wicca (Dragesten #2) af Ry Kristensen
  • Dicte var her af Eva Munk
  • Kvadrantiderne (Spektrum #4) af Nanna Foss
  • Heartstopper, vol. 4 af Alice Oseman
  • Dragesværdet (Dragernes Æra #2) af C. G. Valentin
  • Dødedansen (Grænselandskrimi #2) af Karen Inge Nielsen
En okay god blanding af 4 x fantasy & 2 x YA & 1 x krimi.

---------------
I september måned havde jeg ikke den helt store lyst til at sidde fysisk og læse, hvilket sker nu og da. Så det at jeg formåede at få læst hele 2 bøger fysisk, var for mig lidt af en bedrift - men ikke desto mindre 2 skønne bøger, hvoraf 'Dicte var her' var en skøn genlæsning. Mest fordi jeg havde brug for en genlæsning, om end jeg havde startet på den bog tilbage i august til #EtDøgnMedBøger.
'Heartstopper, vol. 4' var også en fysisk læsning, som jeg fik læst på én enkelt dag, da jeg uheldigvis var syg - mens den gav et positivt indspark til en syg Karina.

Book Haul fra Fantasyfestivalen
I september måned havde jeg også fornøjelsen af at være til Esbjerg Fantasyfestival, som jeg havde glædet mig til hele året og det var en skøn weekend iblandt andre fantasyelskere, hvilket du kan læse mere om her.
Dog fik jeg aldrig vist jer herinde min lille haul af hvad jeg fik med hjem fra festivalen, så det skal I da ikke snydes for, lige her:

Fik mig en god stak bøger med mig hjem, om end stakken er mindre end hvad jeg slæbte med hjem i 2021. I år blev det til 6 bøger, modsat de 13 bøger jeg fik fat i sidste år.
Men forskellen er nok ikke så stor ift. hvad jeg endte med at slæbe med mig hjem ift. merch. Der kunne jeg ikke helt dy mig for at få fat i lidt af hvert.
Merch jeg købte til Fantasyfestivalen :)
--------------------

I oktober håber jeg at få læst en anelse mere, idet jeg tænker at deltage i dette års udgave af Arcanum Akademiet, som er kreeret og arrangeres af 2 skønne, unge kvinder a la Sofies bogverden og Sofie Amalie.
Håber på det giver min læselyst er løft opad, mens jeg nok mest blot satser på at at hygge mig og støtte op om den kreativitet de 2 skønne kvinder har lagt i det readathon der varer hele oktober måned.
Hvilken gren jeg valgte at studere, endte med at blive 'Vølver' - mens jeg i sidste øjeblik formåede at få samlet en TBR til den kommende måned.

--------------------
XOXO - Rina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...