søndag den 30. december 2018

Året der gik // 2018

Hey kære læsere <3

Så blev det tid til at få afsluttet 2018 med manér, og jeg må ærligt indrømme at dette år er gået ALT for hurtigt. Mere end hvad jeg på givende tidspunkt har lysten til at indrømme. For hvordan er året egentlig gået?

Goodreads challenge 2018
Året 2018 har helt klart været det år hvor jeg for alvor har overrasket mig selv læsemæssigt. Ja, jeg havde håbet at jeg ville få læst bare lidt mere end hvad jeg gjorde i 2017, og det må man sige at jeg fik gjort. Det er blevet til hele 34 bøger i 2018, som hver især enten har givet mig en følelsesmæssig rutchebanetur, et smil på læben og i det hele taget givet mig en skøn læse oplevelse.  Jeg har virkelig haft glæde af et godt læseår, som jeg håber 2019 også vil være.

2018 var året hvor jeg stiftede bekendtskab med bogbloggere i den virkelige verden, og ikke kun på de sociale medier - ved fx det bogblogger arrangement jeg var til i forbindelse med Julie M. Days udgivelse af 'Grænsen til Trafallas - del 2, samt til Esbjerg Fantasy Festival 2018. Så det har virkelig været rart at se folk ansigt til ansigt. Håber på at kunne komme til flere bogrelaterede arrangementer næste år.

Top 9 billeder på Instagram
2018 var året hvor jeg blev enig med mig selv om at dele mine 2 interesser op på hver deres blog, samt hver deres side på facebok - anmeldelser og skriverier - da jeg lidt følte at de hver især overskyggede hinanden i forskellige perioder. Så det var for mig bedre at give dem hver deres scene i form at blog og facebook side.

2018 blev ikke mindst det år, hvor jeg fik færdiggjort min uddannelse og i den forbindelse kan kalde mig for kontorassistent. Jeg har haft min tur rundt i uddannelses systemet, så det var rart at færdiggøre en uddannelse, som jeg i den grad kan være stolt af. Det tog tid at finde ud af at det var der jeg skulle være, men ikke alle kender deres vej lige efter folkeskolen.

Det har helt klart været et år hvor jeg har fået udfordringer ifm. uddannelsen og det at jeg tog chancen og sendte mit manuskript 'Evighed #1' til forlag for første gang. Det viste sig dog at den ikke er klar til udgivelse endnu, men fik ved 3. forlag feedback og ros tilbage, der giver et skub på vejen i den rigtige retning - så den forhåbentlig bliver klar.

Men det var egentlig alt hva' jeg havde til jer for denne gang, og hvis vi ikke ses før det nye år, må I have en rigtig skøn nytårsaften. Husk at passe på jer selv og hinanden, når der bliver fyret af alle vegne og når I selv fyrer af.

XOXO - Rina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

'Sanjategnet' af Majbrit Ravnholt Cramer // Anmeldelse

Hey skønne læsere. ' Sanjategnet ' er et anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget. Alle meninger/holdninger er dog mine egne. T...